محمود رودینی
welcome to my weblog
ارسال توسط mahmood

 



 
 
از چند روز پیش منتظر معرفی نسل بعدی گلکسی تب بودیم. امروز سامسونگ به انتظار ها پایان داد. نتیجه کار هم تقریبا همان تبلتی بود که انتظارش را داشتیم
 

گلکسی تب 7.7، مجهز به مانیتوری با رزولوشن 1280x800پیکسل است. فکر کنم سایز این مانیتور را خودتان می دانید اما نکته هیجان انگیز داستان، به کار گیری فناوری Super AMOLED Plus در تبلت جدید است. این تبلت هم مانند خیلی از تبلت های 7 اینچی دیگری که وارد بازار شده اند، به اندروید 3.2 مجهز است. اندرویدی با طعم عسل. البته با رابط کاربری Touch Wiz UX سامسونگ که برای تبلت ها بهینه سازی شده.

قلب تپنده این تبلت جدید، پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که در Galaxy Note هم به کار رفته. این تبلت با فناوری HSPA+ سرعت دانلودی برابر 21 مگابیت در ثانیه را وعده می دهد. البته به طور تئوری و نه عملی. از وزن 335 گرمی و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی هم می توان به عنوان دیگر مشخصات این تبلت یاد کرد. امکان استفاده از اسلات میکرو اس.دی هم فراهم است. به مبحث مهم باتری که می رسیم، سامسونگ عدد 5100 میلی آمپر را جلوی چشممان گذاشته و وعده باتری ده ساعته را می دهد. بلوتوث 3، GPS و WiFi هم طبق معمول تعبیه شده اند. اگر دلتان برای عکس گرفتن تنگ شده، می توانید نگاهی به دوربین 3 مگاپیکسلی آن در عقب بیاندازید. البته دوربین جلویی این تبلت هم 2 مگاپیکسل دقت خواهد داشت.
 
 
 
 

 
 
 
 
می توان گفت که نسل جدید گلکسی تب سامسونگ، خیلی از انتظارات و شایعاتی که پیرامونش به وجود آمده بود را برآورده کرده است. زاویه دید آن هم بهبود یافته و با توجه به تمامی این موارد، می توان آن را به عنوان یک تبلت میان سایز قدرتمند شناخت. البته باید منتظر تست ها بمانیم و کارایی عملی این تبلت را هم شاهد باشیم. اما گلکسی تب جدید قطعا گزینه خوبی برای جا گرفتن در لیست کانديدا های خریدتان است. شما اينطور فکر نمی کنید؟
 




تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

دیشب رفتیم استخر، می خواستیم کفشارو تحویل بدیم کلید بگیریم، طرف می گه شما هم کفش دارین؟؟

پـــ ن پــــــ طرح حرم تا حرم بوده پابرهنه اومدیم ثواب ببریم

شمع های ماشینم سوخته, رفتم تعمیرگاه... می پرسه عوضشون کنم؟؟

پـــ ن پــــ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی!!

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟

پـــ ن پــــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

ماشین رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن! زنگ زده میگه پراید مال شماست؟

میگم پـــ ن پــــــ بی ام و بغلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!

اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه... همخونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟

پـــ ن پــــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته!!

سر جلسه امتحان به دختره میگم سواله 8 چی میشه؟ میگه تقلب میخوای؟

میگم پــــــــ ن پــــــــــ میخوام ببینم سطح علمیت درچه حد با خانواده بیایم خواستگاریت.

یه جوش اندازه گلابی رو دماغم زده، دوستم دیده میگه جوشه؟

پـــ ن پــــــ قسمتهای مهم صورتمو علامت زدم، تو امتحان میاد.

جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم ... عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟

پـــ ن پـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم!

رفتم حموم داد زدم میگم این آب چرا ســـــــــرده؟!!!! بابام میگه داری دوش میگیری؟

میگم پـــ ن پــــــ دارم تمرین های دوره غواصی رو تو تشت دوره میکنم!

میگم مکانیک سیالات 9 شدم... میگه :یعنی افتادی؟؟؟؟

میگم پـــــ ن پـــــ استاد گفت دست و بالم تنگه 9 رو بگیر حالا بقیه شم سر ماه میدم!!

روز ظهر عاشورا قابلمه به دست افتادیم تو خیابون. دوستم ما رو میبینه می گه: دارین میرین نذری بگیرین؟

میگم پـــ ن پـــ پسرخاله ام کنسرت هوی متال داره من امشب تو گروهش نوازنده ی قابلمه ام.

گزارشگر صدا و سیما در حال تهیه گزارش از وضعت کار و اشتغال جوانان...سلام شما از وضعیت کاری جوانان راضی هستین؟؟بله...- خودتون کجا کار می کنید؟؟- تو گاوداری..!!!- کارگر هستین؟؟؟

- پـــ ن پـــ ... گـاویم... لباس کارگر پوشیدیم میخوایم از بیمه بیکاری استفاده کنیم!

خربزه خریدم اومدم خونه، خواهرم میگه خربزه است؟

میگم پـــ ن پـــ هندونه است داره مسخره بازی در میاره!

طرف زنگ زده میگه کجایی؟ میگم تو چمران گیر کردم. میگه بزرگراه چمران؟

پـــــــــ ن پــــــــ خونه آقا مصطفی شام دعوتیم گیر دادن نمیزارن بیایم!

بابابزرگم 98 سالشه، می گه: وصیت ناممو بنویسم؟

پـــ ن پــــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت، قدر جوونیتم بدون!!




تاریخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
 

منبع :
www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 build 3 Retail:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...


 طريقه فعالسازي : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع نماييد و سپس اقدام به نصب نرم افزار كنيد. لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب کامل نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب کپی کرده و پس از اجرا برروی Patch کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با سریال نامبر موجود در Patch و نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را کرک کنید.

 قيمت: 24.95 دلار آمريکا
 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم- 4.50 مگابايت | لينک كمكي 
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 تصويري از محيط كرك شده ي نرم افزار
 دريافت فارسي ساز برنامه
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع




تاریخ: دو شنبه 27 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood



 







فرمانداری و نیروی انتظامی کرج در حال بررسی علت قتل قهرمان قویترین مردان ایران و چهره نگاری از مظنونین بر اساس ادعای شاهدان درگیری هستند.

فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان کرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشکار کرجی خبر داد.


مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار کرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.


شامگاه شنبه " روح الله داداشی" از قوی ترین مردان جهان در حالی در درگیری با اشرار به قتل رسید که یکی از خبرنگاران کرجی نیز همراه وی بود.


این خبرنگار که از نزدیک شاهد این درگیری بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان کرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار کردند.


مجید فرجی افزود: پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.


روح الله داداشی متولد سال ۱۳۶۰ بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.






خبرگزارى مهر (
www.mehrnews.com)




تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

Collection Apps & Game for IPhone (09 July 2011) | 8.61 GB
All Games and Apps released on 09 July 2011.
Contents :
******* Terminal [Meridian Digital Entertainment Limited] v2.2
Amazing Machine [TAS Games] v1.0.3
Ant Raid [Prank Ltd] v1.0.0
BANG! [HD] the Official Video Game v1.1.6 iPad
BattleSquadr1 [CopeCom] v1.0
Bluetooth Communicator 2 [Ali Dar] v1.1
Brazil Radio Player v3.0.0
CarTunes Music Player v3.6.3
Collection Petit Fut .com FR (61 applications)
Deskplorers Cavemen Episode Four [Bulkypix] v1.0.0
Deskplorers Prehistoire HD [Bulkypix] v1.0.0
djay for iPhone & iPod touch Scratch. Mix. DJ. v1.1.0
DocScanner v5.0.4
Golden Axe [SEGA] v3.0.0
Haunted Manor Lord of Mirrors Full [Big Fish Games Inc] v1.0
Haunted Manor Lord of Mirrors HD Full [Big Fish Games Inc] v1.0
Highborn [Jet Set Games] v1.3.1
Highborn HD [Jet Set Games] v1.3.1
iCard for iPhone v2.2
Israel Radio Player v3.0.0
iStunt 2 Snowboard v1.1.1
Lonely Planet Amsterdam City Guide 2.2.9
Lonely Planet Barcelona City Guide 2.2.9
Lonely Planet Berlin City Guide 2.2.9.1
Lonely Planet Birmingham a Student Graduate Guide 2.1.1
Lonely Planet Boston City Guide 2.2.9
Lonely Planet Budapest City Guide 2.0.2
Lonely Planet Cape Town City Guide 2.2.2
Lonely Planet Chicago City Guide 1.2.4
Lonely Planet Copenhagen City Guide 1.2.4
Lonely Planet Dublin City Guide 2.2.9
Lonely Planet Hong Kong City Guide 2.2.9.1
Lonely Planet Las Vegas City Guide 2.2.9
Lonely Planet London City Guide 2.2.9.1
Lonely Planet Los Angeles City Guide 2.2.9
Lonely Planet Melbourne City Guide 2.2.9
Lonely Planet Miami City Guide 2.2.2
Lonely Planet Montreal City Guide 2.2.2
Lonely Planet Moscow City Guide 2.2
Lonely Planet Munich City Guide 1.2.4
Lonely Planet New Orleans City Guide 1.2.4
Lonely Planet New York City Guide 2.4
and more....

Download IphoneJuly.part01.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part02.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part03.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part04.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part05.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part06.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part07.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part08.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part09.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part10.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part11.rar for free on Filesonic.com
Download IphoneJuly.part12.rar for free on Filesonic.com

Download IphoneJuly.part01.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part02.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part03.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part04.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part05.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part06.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part07.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part08.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part09.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part10.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part11.rar for free on uploading.com,
Download IphoneJuly.part12.rar for free on uploading.com,

Android Phones - Installing Application




تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

Video Player  های مختلف این امکان را به کاربران می دهند تا آنها بتوانند فرمت های مختلف ویدویی را تماشا کنند. ما در این مطلب نرم افزار Divx Player را برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 قرار داده ایم.دارندگان این سری از گوشی های نوکیا با استفاده از این نرم افزار می توانند فرمت های مختلف ویدیویی از قبیل AVI. , MPEG. , DVIX   را اجرا کنند. گوشی های N73 , N96 , N95 ,N78 , 6220 , ... این نرم افزار را پشتیبانی می کنند. لیست کامل گوشی های سازگار در ادامه ذکر شده است.

Divx Player for s60v3 - www.Takmob.Net

حجم کل : 983 KB
نوع فایل : نرم افزار نوکیا سری 60 ورژن 3
پسوند : .
SIS
تعداد : 1

                  دانلود

 

               دانلود فایل

 

اطلاع برای دانلود فایل روی کلیک کنید.

قفل رمز فایل دانلود شده : www.takmob.net




تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

نرم افزار قبله نما تولیدی موسسه تبیان بوده که به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته .
شاخص این نرم افزار در روز ،خورشید و در شب، ستاره قطبی است.
مزیت های این نرم افزار: با فرمت جاوا و حجم بسیار پائین، قابل نصب بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه است. در ضمن هیچ احتیاجی به GPS ندارد.
طرز کار نرم افزار : شما با انتقال این نرم افزار به گوشی همراه خود آن را نصب نموده و در اولین بار اجرای آن باید نام استان ، و شهر خود را انتخاب نمایید.(در این برنامه هم چنین طول و عرض جغرافیایی و زاویه قبله بیش از ۹۷۰ شهر و نقطه ایران قابل دستیابی است که این حالت ذخیره شده و در صورت مسافرت و یا ارسال برای افراد دیگر در شهر های دیگر می توانید به تنظیمات نرم افزار مراجعه نموده و حالت پیش فرض انتخابی را تغییر دهید) اکنون راس گوشی تلفن همراه خود را به سمت خورشید بگیرید و کلید قبله یابی را فشار دهید.
توضیحات: برای قبله یابی در شب که خورشید در آسمان محل سکونت شما نیست کافیست با شناسایی ستاره قطبی که نشان دهنده جهت شمال جغرافیایی است ، جهت شمال صفحه قبله نما را به سوی ستاره قطبی گرفته تا جهت قبله مشخص گردد و بدیهیست که این نرم افزار یک قطب نما هم هست چون جهات مختلف جغرافیایی را نیز نمایش می دهد. کاربرد جهت یابی این برنامه وسیع تر از قبله یابی است و در هر زمان از روز و در اغلب نقاط نیم کره شمالی زمین (به جز نواحی قطبی و استوایی) می توان به جهات جغرافیایی با دقت مناسب دست یافت. دقت این برنامه در بدترین شرایط که زمان غروب و طلوع آفتاب در زمستان یا تابستان است، از لحاظ احکام قبله پذیرفتنی است در ظهر شرعی بالاترین دقت را داراست.

 




تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

طی مطالعاتی که جدیداً به عمل آمده مشخص شده است که بازی ها بیشترین اپلیکیشن هایی هستند که در تلفن های هوشمند توسط کاربران دانلود می شوند و میانگین ساعت افرادی که با موبایلشان بازی میکنند، تقریباً 7.8 ساعت در ماه است. در این میان بیشترین ساعات، متعلق به کاربران آیفون است با میانگین 14.7 ساعت در ماه که عدد قبلی را تقریباً دو برابر کرده اند. ‏

اگر میخواهید جالب بودن این میانگین را بهتر درک کنید بهتر است بدانید که خوره های کنسول های خانگی میانگینی بالغ بر 13 تا 14 ساعت در هفته را دارا هستند. ‏

Click this bar to view the full image.

این آمار نشان از محبوبیت اسمارت فون ها برای بازی در میان کاربران دارد چرا که اندرویدی هم عقب نمانده و رکورد 9.3 ساعت در ماه را برای خود ثبت کرده اند. ویندوز فون، بلک بری و سایر گوشی ها با 4.5 ساعت در ماه در رده های بعدی این جدول قرار دارند. ‏

پیشرفت سخت افزار در تلفن های هوشمند سبب شده کاربران زیادی برای بازی به سوی آنها جلب شوند. جالب است بدانید که موسس شرکت Id Software یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده بازی های کامپیوتری در سخنانی پیش بینی کرد ابزارهای موبایل تا دو سال دیگر از نظر سخت افزاری به قدرت کنسول های بازی امروزی خواهند بود. ‏

‏‏‏‏




تاریخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
دیکشنری انگلیسی به فارسی SaraDic v1.6


Click this bar to view the full image.



دوستان تستش کردم عالی بود دانلود کنید ولذت ببرید

کار کردن باهاش مثل آب خوردن
فایل های پیوست شده
نوع فایل: rar Saradic-1.6.rar (1.90 مگابایت, 22 نمایش)



تاریخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 825
بازدید کل : 219366
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket